شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، پس از گوشی Thunderbolt محصول دیگری از HTC در وب سایت آمازون بصورت پیش فروش عرضه شده است. این گوشی شارژ ایرانسل بانک ملی که HTC Arrive نام دارد نسخه CDMA از گوشی HTC 7 Pro می باشد که بصورت انحصاری از سوی اپراتور Sprint عرضه می شود.
تعرفه‌ دیگر خدمات همراه اول شامل سرویس نمابر، ماهانه ۵۰ هزار ریال، سرویس دیتا، ماهانه ۵۰ هزار ریال، ارایه‌ ریز مکالمات، هر صفحه ۵۰۰ ریال، درخواست رمز Puk، رایگان، شارژ ایرانسل بانک ملی حذف بدهکاری و صدور قبض اصلاح شده (قبل از مهلت پرداخت) رایگان است. اما درخواست اصلاح آدرس، فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه و فعال‌سازی سرویس انتقال مکالمه به‌صورت رایگان است و وصل سرویس صندوق پست صوتی ۱۰ هزار ریال، ارائه صورتحساب المثنی مبلغ دو هزار ریال است که مشترک باید در همان محل و در دفاتر پرداخت کند در واقع تنها مبلغی است که مشترک باید به صورت نقدی پرداخت کند.
هزینه‌ استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی از سرویس دایورت (انتقال تماس‌ها) تلفن‌ همراه به همراه و ثابت و یا از تلفن ثابت به ثابت و یا همراه به اندازه‌ مکالمه است؛ یعنی به هر میزانی که از این سرویس استفاده شود، مانند تعرفه‌ مکالمه محاسبه خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی جدید سونی اریکسون که به زودی وارد بازار خواهد شد از سوی FCC به تایید رسید. این گوشی که Xperia Neo نام دارد شارژ ایرانسل بانک ملی جدیدترین عضو خانواده Xperia سونی اریکسون محسوب می شود. این گوشی که مبتنی بر آندروید می باشد ماه گذشته در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. Xperia Neo اگرچه از قابلیتهای چشمگیری برخوردار است اما یکی از ارزان ترین گوشی های خانواده Xperia می باشد.
سامسونگ شارژ ایرانسل بانک ملی
بر اساس این گزارش به نرخ وصولی مکالمات تلفن بین‌الملل که از سوی مشترکان تلفن همراه ایران به مقصد سایر کشورها برقرار می‌شود، علاوه بر هزینه تماس با آن کشور از ساعت ۸ تا ۲۱ به ازای هر دقیقه شارژ ایرانسل بانک ملی معادل مبلغ ۱۰ پالس و از ساعت ۲۱ تا ۸ و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ۸ پالس اضافه می‌شود.
سونی اریکسون شارژ ایرانسل بانک ملی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات، تعرفه‌ خدمات سیم‌کارت دائمی همراه اول به گونه‌ایست که نرخ یک دقیقه مکالمه (در ساعت پیک یعنی از ۸ تا ۲۱) از این سیم‌کارت به سیم‌کارت دایمی یا اعتباری همراه اول و یا تلفن ثابت ۴۴۷ شارژ ایرانسل بانک ملی ریال و در ساعات غیرپیک (۲۱ تا ۸) جمعه‌ها و تعطیلات رسمی ۳۵۸ ریال و تعرفه‌های خدمات سیم‌کارت دایمی همراه اول در مورد نرخ یک دقیقه مکالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک ۷۶۰ ریال و غیرپیک ۵۳۶ ریال اعلام شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی شارژ ایرانسل بانک ملی I9100 Galaxy S II سامسونگ یک گوشی هوشمند پیشرفته محسوب می شود زیرا با تراشه Exynos ، پردازنده دو هسته ای Cortex A9 و Mali 400 GPU همراه است. شعبه کمپانی سامسونگ در استونی از طریق صفحه فیس بوک خود تایید کرد که دو هسته CPU در ۱٫۲GHZ اجرا می شوند.
این تعرفه‌ها درباره سیم‌کارت اعتباری همراه اول از این سیم‌کارت به سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی همراه اول و یا تلفن ثابت، در ساعات پیک و مکالمه‌ استانی ۶۷۰ ریال و ساعات غیرپیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی ۵۳۶ ریال است و بین استانی در ساعات پیک ۱۱۳۹ ریال و در ساعات غیرپیک شارژ ایرانسل بانک ملی ۸۰۴ ریال و هزینه‌ ارسال پیامک فارسی ۱۰۶ ریال و لاتین ۲۶۴ ریال است.
اچ شارژ ایرانسل بانک ملی تی سی
HTC Arrive نیز که مبتنی بر ویندوز فون ۷ است در ۲۰ مارس با قیمت ۲۰۰ دلار از سوی برخی اپراتورها عرضه می شود اما وب شارژ ایرانسل بانک ملی سایت آمازون با ۵۰ دلار کمتر آن را بصورت پیش فروش به خریداران عرضه می کند و گوشی مذکور در همان تاریخ ۲۰ مارس بدست خریداران می رسد. HTC Arrive مدلی است که بیشتر برای کاربردهای تجاری طراحی شده و از صفحه کلید QWERTY و صفحه نمایش لمسی برخوردار است. از دیگر قابلیتهای آن می توان دوربین ۵ مگاپیکسل ، اتصال وای فای و بلوتوث و جی پی اس و نیز پردازنده ۱GHz را نام برد.
انتظار می رود I9100 Galaxy S II سامسونگ و HTC EVO 3D طی یکی دو ماه آینده موجود شوند. ظاهرا سال جاری نیز مانند ۲۰۱۰ سال طرفداران آندروید است . لازم به ذکر است که پیش از این نیز یکی از شارژ ایرانسل بانک ملی منابع داخلی کمپانی سامسونگ تایید کرده بود که پردازنده این گوشی به ۱٫۲GHZ ارتقا یافته است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه ارائه نشده است.
FCC نسخه GSM این گوشی را تایید کرده که با شبکه اپراتورهای آمریکای شمالی مطابقت ندارد اما عرضه مدلی متناسب با شبکه این اپراتورها رد نشده است. از جمله ویژگی های Xperia Neo می توان پردازنده ۱GHz Snapdragon ، صفحه نمایش ۳٫۷ اینچ ، دوربین ۸ مگاپیکسل با فیلمبرداری HD و دوربین مکالمه ویدئویی دو مگاپیکسلی را نام برد. این گوشی مبتنی بر نسخه ۲٫۳ آندروید وارد بازار می شود. شارژ ایرانسل بانک ملی گوشی مذکور در پایان ماه جاری در بازارهای اروپا موجود می شود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 1084
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: